3 Sri Lanka players sent home for Covid breaches before ODIs

 انگلینڈ ون ڈے سے قبل سری لنکا کے تین کھلاڑی کوویڈ کی خلاف ورزیوں کے لئے گھر بھیجے گئے تھے

     



منگل کو چیسٹر لی اسٹریٹ میں پہلے ون ڈے انٹرنیشنل سے قبل سری لنکا کے لئے پہلے ہی انگلینڈ کا تیز دورہ سری لنکا کے لئے خراب ہوگیا تھا ، جب ٹیم کے بایوسیکور انتظامات کی خلاف ورزی پر تین کھلاڑیوں کو وطن بھیج دیا گیا تھا۔

اگرچہ رواں موسم گرما میں بین الاقوامی کرکٹ کے لئے نام نہاد بلبلوں کی جگہ پچھلے سال کے مقابلے میں کم سخت ہے ، کوویڈ 19 میں مقامی اضافے کی وجہ سے ، کھلاڑیوں کے دونوں سیٹوں کو تربیت اور میچ کے دنوں سے باہر اپنی ٹیم کے ہوٹلوں میں رہنے کو کہا گیا ہے۔ مقدمات

تاہم ، اتوار کی شام سری لنکا کے نائب کپتان کوسل مینڈس ، وکٹ کیپر نیروشان ڈک ویلہ اور بلے باز دانشوکا ​​گناتیلکا آؤٹ کی شام آن لائن سامنے آئے ، جس کے نتیجے میں ان تینوں کو معطل کردیا گیا اور انھیں تادیبی کارروائی کا سامنا کرنا پڑا۔

سری لنکا کی جانب سے ایک بیان میں لکھا گیا ہے: “یہ فیصلہ سوشل میڈیا پر پوسٹ کی جانے والی ایک ویڈیو کے بارے میں کی گئی ابتدائی تفتیش کے بعد کیا گیا ہے جس میں مذکورہ تین کھلاڑیوں کو اپنے نامزد ہوٹل کے باہر دیکھا جاسکتا ہے۔ ان تینوں کھلاڑیوں کو انکوائری کی تکمیل تک ہر طرح کی کرکٹ سے معطل کردیا جائے گا۔

  



پہلی ٹیم کے تین کھلاڑیوں کو ہٹانا ٹی ٹوئنٹی سیریز میں 3-0 کی شکست کے بعد سری لنکا کی پریشانیوں کو اور گہرا کرتا ہے ، جبکہ 50 اوور کی کرکٹ میں وہ 13 ٹیموں کی سپر لیگ سے نیچے بیٹھے ہیں – یہ مقابلہ کہ یہ تین ایک روزہ میچوں کی سیریز ہے کا ایک حصہ – اور 2023 ورلڈ کپ کے لئے خودکار قابلیت سے محروم خطرہ۔ لیگ کے علاوہ ٹاپ سیون کے علاوہ میزبان ہندوستان ، جو اس وقت آٹھویں نمبر پر ہے ، کوالیفائی کرتا ہے ، جبکہ باقی ممالک پانچ ساتھی جماعتوں کے ساتھ ساتھ کوالیفائنگ ٹورنامنٹ میں داخل ہوتے ہیں۔

ہندوستان میں بورڈ آف کنٹرول برائے کرکٹ کے صدر ، سوراور گنگولی نے بڑے پیمانے پر متوقع خبر کی تصدیق کی ہے کہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ ، جو 17 اکتوبر کو شروع ہونے والا ہے ، متحدہ عرب امارات میں ہوگا جس کی وجہ ہندوستان میں کوڈ 19 صورتحال ہے۔ .

متحدہ عرب امارات پہلے ہی ستمبر اور اکتوبر میں انڈین پریمیر لیگ کے دوسرے نصف حصے کی میزبانی کرنے والا ہے۔ اس کے نتیجے میں ، پڑوسی عمان پر دبئی ، ابوظہبی اور شارجہ میں پچوں کو بازیافت کا موقع فراہم کرنے کے لئے ٹی 20 ورلڈ کپ کے پہلے راؤنڈ کے لئے غور کیا جارہا ہے۔

Leave a Comment