شہباز شریف پارلیمنٹ میں ایکسپیٹس کیلئے نشستیں تجویز کرتے ہیں

 اسلام آباد – پاکستان مسلم لیگ نواز (مسلم لیگ ن) کے صدر شہباز شریف نے ہفتے کے روز پارلیمنٹ میں بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی نمائندگی کے لئے ایک نئی اسکیم پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ قومی اسمبلی اور سینیٹ میں بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لئے مخصوص نشستیں مختص کی جائیں۔

دوسری طرف ، وہ اپنے اس موقف میں بہت واضح تھے کہ تارکین وطن کو انتخابات کے دوران اپنا ووٹ کاسٹ کرنے کے لئے ملک آنا چاہئے۔

ایک پریس بیان کے ذریعے یہ نیا خیال دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اس طرح سے بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے نمائندے پارلیمنٹ کے دونوں ایوانوں میں غیر ملکیوں کو درپیش مسائل کو اٹھاسکیں گے۔


   




شہباز شریف ، جو قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف ہیں ، نے بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لئے قومی اسمبلی میں پانچ سے سات اور سینیٹ کی دو نشستیں مختص کرنے کی تجویز پیش کی۔

انہوں نے کہا کہ ان نشستوں میں نمائندگی کے طریق کار اور شرائط کا فیصلہ پارلیمنٹ میں تمام سیاسی جماعتوں کو کرنا چاہئے۔ انہوں نے ایک سرکاری بیان میں کہا کہ “سیاسی جماعتوں کے اتفاق رائے سے مطلوبہ قانون سازی کی جاسکتی ہے ،” انہوں نے کہا کہ ایسے وقت میں جب حکومت مسلسل انتخابی اصلاحات پر زور دے رہی ہے ، خاص طور پر تارکین وطن کو ووٹ کا حق دینے اور آئندہ کے انعقاد کے بارے میں۔ الیکٹرانک ووٹنگ مشینوں (ای وی ایم) کے ذریعہ عام انتخابات۔

شہباز نے تارکین وطن کو پاکستان کا فخر قرار دیتے ہوئے تجویز پیش کی کہ غیر ملکی انتخابات کے وقت ملک آئیں اور ووٹرز کی فہرستوں میں اپنے ووٹوں کی رجسٹریشن کے مطابق ووٹ کاسٹ کریں۔

انہوں نے کہا کہ بیرون ملک مقیم تقریبا 8 8 ملین پاکستانی اس ملک کی طاقت ہیں اور وطن کی ترقی میں حصہ ڈال رہے ہیں۔ انہوں نے کہا ، “ہم بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی اٹل محبت اور کوششوں کی قدر کرتے ہیں ، اور انہوں نے مزید کہا ،” ہم پاکستان میں بیرون ملک مقیم کمیونٹی کو درپیش تمام پریشانیوں کا فوری ، منصفانہ اور منصفانہ حل چاہتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ مسلم لیگ (ن) ووٹ کے حق کی توثیق کرتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت میں بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کو نمائندگی کا حق دلانے میں مسلم لیگ (ن) اپنا بھر پور کردار ادا کرے گی۔

Leave a Comment